24e reisdag 22-06-16 - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van Jaap - WaarBenJij.nu 24e reisdag 22-06-16 - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van Jaap - WaarBenJij.nu

24e reisdag 22-06-16

Door: Jaap en Els

Blijf op de hoogte en volg Jaap

24 Juni 2016 | Nederland, Wieringerwerf

We zijn weer terug in Nederland.
De terugreis had toch nog zo zijn hobbels. Bij het inleveren van de RV moest de tank vol zitten. Bij het tankstation waar ik tankte accepteerde het apparaat geen VISA card. ik moest een 5-cijfers getal intikken en aangezien mijn card er maar 4 heeft. moest ik eerst naar de kassa en aangeven hoeveel ik wilde tanken. Om niet te gelijk te veel te gokken moest ik dus 2x tanken. Daarna dacht ik dat is wel genoeg. Maar bij het afleveren van de RV bleek men daar toch anders over te denken. Dus toch maar weer terug naar het tankstation om voor de 3e keer te tanken. Dat werd wel geaccepteerd.
Nadat alles uit de RV gehaald was en de inspectie compleet was konden de papieren getekend worden en hadden we de RV officieel ingeleverd. We hadden nog een uur voordat de naar de airport gingen en namen we nog een lekker bakkie koffie en genoten we nog even van het zonnetje.
Om 11 uur konden we instappen en waren we om 11:45 op het vliegveld. Daar was het inchecken zo gebeurd en werden we naar gate A7 gebracht.
Daar bleek het vliegtuig waarmee we naar Nederland moesten vliegen vertraging had gehad dus moesten wij ook een uur langer wachten voordat we konden instappen. Tevens was het best wel druk met opstijgen en konden we achter in de rij staan wat weer een kwartier duurde. Maar goed we waren onderweg naar huis. De kapitein beloofde op de terugreis nog wat tijd in te halen. Al me tal waren we 1,5 uur later vertrokken.
Onderweg werden we goed voorzien van eten, drinken, cognac, etc.. en voor vernaak heeft Els 2 films gekeken (iets met gooise vrouwen of zo) en in 3 met Robert de Niro en de Caprio. Aangekomen op schiphal konden we niet meteen aan de gate omdat deze bezet was en moesten we ook hier weer wachten. Uiteindelijk kwamen we om 11:30 in de ontvangsthal (de geplande aankomsttijd was 09:15).
Niels stond netjes klaar om ons op te vangen. Op naar de auto. Wat blijkt het regende. Staan wij daar in onze korte broek en shirt met korte mouwen en de jassen in de koffers. bbbrrr
Hallo Nederland we zijn weer terug

Bedankt voor het volgen van onze reis. Ons verhaal is op dit moment 1140 bekeken en graag zien we jullie weer face to face
Goedemorgen allemaal

• 24 Juni 2016 - 10:04

Elly:

Fijn dat jullie weer heelhuids terug in Nederland zijn.
    Welkom in dit wisselende klimaat.