23e reisdag 21-06-2016 - Reisverslag uit Yosemite Lakes Park, Verenigde Staten van Jaap - WaarBenJij.nu 23e reisdag 21-06-2016 - Reisverslag uit Yosemite Lakes Park, Verenigde Staten van Jaap - WaarBenJij.nu

23e reisdag 21-06-2016

Door: Jaap en Els

Blijf op de hoogte en volg Jaap

21 Juni 2016 | Verenigde Staten, Yosemite Lakes Park

Vandaag is onze laatste echte reisdag met de RV.
We gaan weer richting San Francisco. Het weer is nog steeds prachtig. we hebben weer lekker buiten ontbeten. Omdat we denken na nu geen internet meer te hebben schrijven wij ons laatste bericht.
Het is de planning dat we om ongeveer 10 uur gaan rijden en in de loop van de middag op onze laatste campground aan zullen komen.
Dan moeten we alle spullen welke overal in de RV zijn (ver)stopt weer zien te vinden en weer in 2 koffers zien te proppen.
Uiteraard moet ook alle afval voor zover dat er is lozen en ook de grijze en zwarte tank moeten geleegd worden. Dan overnachten we daar en staan op woensdag weer vroeg op om als de slagbomen daar om 08:00 uur open gaan de laatste 14 km te rijden naar ons begin/eindpunt te rijden. Voordat we daar aankomen moeten we nog wel de tank weer vol gooien regular 89 zoals we de RV ook mee gekregen hebben.
Dan volgt er een laatste inspectie en moeten we zorgen dat onze koffers niet in de RV blijven staan. Als alles geregeld is worden we ca. 11:00 met de shuttlebus naar het vliegveld gebracht.
Waar we om 13:55 vertrekken met de KL0606 boeing 747-400.
We hopen dan om 09:15 te arriveren op Schiphol waar onze persoonlijke taxi Niels ons weer zal komen ophalen.

Conclusie tot nu toe: Els en ik hebben een onvergetelijk mooie vakantie gehad. hebben veel beleeft en gezien. hebben vele mooie foto's gemaakt en hopen die als we weer terug zijn met jullie te mogen delen.

Veel liefs van Jaap en Els

• 21 Juni 2016 - 19:06

Marja:

Het waren mooie verhalen.